masáže pardubice

Masáže a rehabilitace Jana Štrochová

Adresa: Labská 15, Pardubice, 530 02 Areál tenisových kurtů LTC

Lávové kameny - částečné

(délka terapie je 60 minut)

Masáž lávovými kameny je technika, která se už odedávna praktikovala na Havajských ostrovech nebo v Číně. Na tělo masírované osoby se kladou oblé teplé kameny zahřáté ve vodě na teplotu kolem 37 - 40°C. Teplo kamenů se klientovi rozlije po celém těle a celkově ho uvolňuje.

Kameny zároveň předávají, mimo naakumulovaného tepla, velmi silnou energetickou vibraci a ovlivňují tak meridiány - energetické cesty vedoucí od konečků prstů až k našim vnitřním orgánům. Tyto cesty bývají často špatně průchodné nebo zcela uzavřené, ale díky masáži lávovými kameny se znovu otevírají. Masáž lávovými kameny dodává životní sílu a dobrou náladu.

Samotná masáž je pro klienta velmi příjemná. Tělo je masírováno střídavě kameny i bez nich, často se používají také voňavé exotické oleje. Každý, kdo masáž lávovými kameny někdy vyzkoušel, o ní mluví jen s nadšením. Někteří klienti potvrzují, že účinky masáže cítili ještě několik dní po jejím provedení.

Účinky masáže:

• Stimuluje krevní oběh a lymfatický systém
  • Hluboce relaxuje a harmonizuje
  • Postupně prohřívá celé tělo
  • Pomáhá detoxikaci organismu
  • Vyrovnává energii v těle
Kontraindikace:
  • Otevřené rány a modřiny
  • Hypersensitivita na teplo
  • Vysoký krevní tlak
  • Nedávné operace
  • Křečové žíly